HTML

EGO Project

Egy rock zenekar hétköznapjairól, és néha másról is.

Friss topikok

  • Anonymuff: @T_Erika: látod, milyen bunkó vagyok? Még meg sem kerestelek közvetlenül e miatt! Nagyon jók a kép... (2011.02.19. 15:51) Első
  • Anonymuff: @BELO: a szomszédnak is van olyan 120-as Skodája. Minden reggel fél órán át tornáztatja, hogy el t... (2011.02.19. 10:54) Kínzó kérdések
  • Puccer: igen, bár felettéb kényelmes...pl nincsenek sampon problémák..)) (2011.02.13. 12:50) Numetal, bimetal

Linkblog

2011.02.10. 23:55 Anonymuff

Első

Köszönet az EGO Project együttes tagjainak, akik hozzájárultak, hogy főszereplői legyenek ennek a blognak, és ígéretet tettek, hogy beavatnak a csapat legintimebb pillanataiba is! Mivel meredeken vágtatnak felfelé, még idejében meg akarok kapaszkodni.

Stílusukat tekintve a „nu metal” kategóriába sorolnám őket, de én nem értek hozzá, hallottam ezt a kifejezést, megtetszett, használom. 

A névsor parádés: A Beloberk testvérek, Beló1 Pityu és Beló2 Zsolti a ritmusszekcióban, AZ a Jung Norbi a hathúroson, átellenben Puccer Úr Zoli szaggat, a Torok pedig Kiss Zoli, aki többek között Maidnem Iron is. Hehe.

Nem vagyok rock-spíler, de a jót felismerem. Márpedig amit ők csinálnak, az nagyon horzsol (köszönet a kifejezésért bárkinek, akitől valaha hallottam). A sok unalmas, egykaptafa zenekar között annyira üdítőek, hogy Grammy díjakat vizionálok. Persze csak a Mötley mellett. Bocs, slácok! Ők nem csak mondják, tényleg letépik a fejünket a koncerteken. Ma kb. kilencszer hallgattam meg az Itthon vagyok c. nótájukat. Nagyon korrekt. Lehet, hogy beállítom csengőhangnak. 

Mint megtudtam, a Jungnak 10-ből 9és félszer pasi akar a szoknyája alá nézni, hord-e alatta alsónadrágot. Ő azt állítja, autentikusan viseli, de ezt a következő bejegyzésre kiderítem. Ahogy azt is, min vigyorognak folyamatosan koncertek közben. Lehet, hogy kérek belőle én is.

A mai cukiság: Puccer és Norbi magázódnak. :)

Kedves naplóm, mára ennyi. A következő alkalommal megpróbálok bejutni egy próbájukra.

A fotót Erikától nyúltam, köszi! :)

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://egoproject.blog.hu/api/trackback/id/tr432652819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T_Erika 2011.02.19. 11:25:03

Szia! Megtisztelve érzem magam, hogy felhasználtad a fotókat. Én köszönöm :) Ja és hajrá Ego-Project :)))

Anonymuff 2011.02.19. 15:51:11

@T_Erika: látod, milyen bunkó vagyok? Még meg sem kerestelek közvetlenül e miatt! Nagyon jók a képek, nagyon jó pillanatokat kapsz el, ezért bátorkodtam használni őket, és így utólag is köszönöm! :) A támogatók között pedig MMKK ott leszel! :)
süti beállítások módosítása