HTML

EGO Project

Egy rock zenekar hétköznapjairól, és néha másról is.

Friss topikok

  • Anonymuff: @T_Erika: látod, milyen bunkó vagyok? Még meg sem kerestelek közvetlenül e miatt! Nagyon jók a kép... (2011.02.19. 15:51) Első
  • Anonymuff: @BELO: a szomszédnak is van olyan 120-as Skodája. Minden reggel fél órán át tornáztatja, hogy el t... (2011.02.19. 10:54) Kínzó kérdések
  • Puccer: igen, bár felettéb kényelmes...pl nincsenek sampon problémák..)) (2011.02.13. 12:50) Numetal, bimetal

Linkblog

2011.11.21. 21:38 Anonymuff

Restart

Kedves naplóm,

sajnálom, hogy elhanyagoltalak, és a jelszavamra is alig emlékeztem! A lelkesedés töretlen, csak a mátrixomban az idő public enemy-vé vált. Csapataim harcban állnak.

...

Nő: Nem tudom, hozzád akarok-e menni. Szükségem van még egy kis időre.

Ffi: Nincs több idő. Én már nem várok. Szólj, mikor vihetem el a cuccaimat.

Nő: Jaj, jaj, kérlek, ne, jaj, jaj!

A nők ilyen hülyék, vagy a forgatókönyvírók??

...

1 héttel ezelőtt 1 órán át álltam a Club202 előtt. Megfagytak a pálcikák. Még ezt is sikerült amúgy jó magyarosan kivitelezni: valami gebasz volt a helyen, és miközben megpróbálták a problémát elhárítani, valahogy elfeledkeztek arról a néhány száz emberről, akik a pénztárcájukban vitték a staff aznap esti gázsiját. Nem a kezdődő aggódás érdekel, ahogy gyűlt a feszültség körülöttem, és Diósgyőrt skandáltak (itt elmorzsolok egy könnyet: valahol a tömegben többször EGO-t énekeltek! :)), hanem ez a vadkeleti "kiszolgálás". Hogy nem volt egy jobbképességű, szellemileg megalapozott egyén, aki kijön, megköszöni a türelmünket, megértésre int, és legalább 1 mondatban tájékoztat, miért fogunk mind odaveszni a Fehérvári út húgyszagú remizénél.

8 körül bejutottunk. Olyan éber voltam, mint egy vadászkopó, ennek köszönhetem, hogy nem maradtam le az EGO dalokról. Arról a négyről. Mert szolgalelkű népünk megint kitett magáért, a csúszás miatt kinek a programját vágták meg? Nyilván nem a fritzekét, de b*ssz* meg, belénk annyi hazafiság sem szorult, hogy megvédjük azt, ami miénk, a norvégok letolták a bulijukat a hazai csapat kárára!! 

A szombat esti Big Bike-os EGO bulira ezért hatszoros lendülettel készülök, ha kell magam kötök fázist!!  Annál is inkább, mert valami naagy titok lóg a levegőben egy ideje, a fiúktól úgy tudom, most szombaton lerántják a leplet. Körberajzolt helyem van, 3. sor, jobb 5.

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://egoproject.blog.hu/api/trackback/id/tr743402106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása